Slut

Hemkommen från en grym resa i Österrike har jag inte riktigt hunnit landa. Mkt jobb direkt efter att vi kom hem och igår bar det av upp till Stockholm för shopping och utgång. Blev inte riktigt som vi tänkt oss, gänget splittrades upp och jag och Sara slutade på Sturecompagniet, där vi hade supertrevligt.
Jag och Jennifer sov i duschen när vi alla tagit oss tillbaka till Niklas lägenhet. Bäddat mkt skönt med soffkuddar och 6 st jackor.


Seg dag idag, tog en sväng på stan igen då de andra sov innan jag och Jenn tog tåget hem. Precis uppdaterat mig ang familjen, får nästan lite dåligt samvete över att jag inte pratat med dem på väldigt länge. Uppdaterad lite nu iallafall.

Sitter här och ska börja städa upp och packa upp min väska från Österrike, inte gjort ännu. Småstretchar också. Ska till naprapaten imorgon, halvskraj att det ska göra skitont.
Nu städning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback