Dags att planera?

Mkt festligheter och roligt att tänka på, absolut sista dagarna för skolarbete nu och studenten närmar sig med storsteg. För varje dag börjar jag även tänka på va dsjutton jag ska göra sen. Jag vägrar att flytta upp till Jämtland igen, det skulle vara... jag tänker inte ens gå in närmare på saken. Jag har ingenting planerat efter sista helgen i juli, det enda jag vet är att jag inte tänker flytta norr ut igen. Inte så långt norr ut.

Sommaren börjar sakta planeras, tråkigt att det inte blev som det var tänkt från början. Jag är kluven i mig själv om jag är dum i huvudet eller modig som ev åker själv för att mötas upp där nere. Det återstår att se. Skulle garanterat få en schysst bränna att glida med här i sommar samt garanterat roliga dagar så...why not? Man får väl inte vara så tjinkig hela tiden, jag har velat åka sen förra året så...


Imorgon ska förhoppningsvis balskor samt studentklänning+ skor hittas. Samt en jäkla massa vattenfast smink införskaffas.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback