Ego ego ego

Efter en galen vecka i Bryssel och sedan fortsatt festande direkt efter hemkomst är jag helt död. För att varva ner valde jag att jobba hela helgen så speciellt mkt sömn har det inte heller blivit. Får skylla mig själv att jag sitter här med feber o illamående helt enkelt.

Försöker att ta tag i lite av skolarbetet som ska göras klart dessa två veckor. 9 skoldagar kvar. Sen tar vi studenten, finito, totally. Känns både otroligt skönt och skrämmande. Som för de flesta andra?

Vilket fall, försöker skriva ihop ett CV som knäcker till affärsengelskan, men jag har svårt för det mesta gällande skolan nu. Kan knappt komma på mina egna intressen. Som sagt, 2 veckor sen blir det återhämtning innan sommarens jobb börjar...

Börjar tänka i Malaysianska banor igen, lagt det lite på is ett tag. Men, kanske inte vore så illa ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback