Klänningar

image299


Efter en mkt trevlig långhelg med diverse festligheter mår jag nu ganska kasst. Trots att jag sov 17 timmar igår för att försöka återhämta mig. Har vilket fall varit otroligt roligt med grillning, valborg, utgångar, födelsedagsfirande och studentskivor de senaste dagarna. Nu är det dags att ta tag i verkligheten och göra det sista i skolan.

Gick ner till Ica för att hämta mina klänningar från forever21 som jag beställt. Sjukt att leveransen från USA går snabbare än om man beställer från tex HM i Sverige. Klänningarna var vilket fall superfina, om än något korta. Den jag tänkte ha på studenten var verkligen i kortaste laget, tror inte min farmor skulle uppskatta den längden.. Men jag har en idé om hur man kan lösa det, så jag ska snacka med mamma om hur vi kan lösa det.

Ska se om det finns möjlighet att någon annan jobbar för mig ikväll, skulle vara bäst om jag var hemma...



"JO JAG SA!"



Naive - Looptroop Rockers feat. Timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback