Krasslig

Jag har gått och blivit superfökyld, verkligen inte lägligt någonstans. Men jag antar att jag får skylla mig lite själv med tanke kombinationen jobb/festande/för lite mat o sömn i helgen då jag mådde dåligt redan innan långhelgen.

Hur som, halvkröp till Statoil för att införskaffa juice (C-vitamin...haha) och köpa mig sallad. Om man skulle göra en kartläggning över mina matvanor skulle 70% komma från bensinmackar.... Mkt osmickrande...Väl hemma försöker jag nu verkligen att läsa inför provet imorgon, dock snudd på omöjligt. Historia har aldrig varit min grej, än mindre när årtal efter årtal är uppradat med "viktiga händelser" och konstiga namn som man bara ska banka in i huvudet..

Glömde dessutom att ge Julia pengarna jag tog ut på lunchen idag, smidig jävla stjärna... Bryssel närmar sig dock med stormsteg, massor att avklara innan dess. Men jisses vad bra det kommer bli! Blir att leva på Ipren, pommes och alkoholhaltiga drycker hela veckan. Kommer ju bli en superdiet inför kommande student+bal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback