Walking on sunshine

Det har varit en underbar dag, jag är fortfarande inte frisk men solen gör det helt klart värt att vara ute ändå, trots att jag känner mig som en "betande ko i en hage". Haha.

Efter lunchen idag satte jag o tjejerna oss nere i hamnen på Riva och drack cider/öl. Otroligt härligt. Senare joinade även Linse, Max o Isa. Snackade igenom diverse problem, peppade för Bryssel och hade allmänt supertrevligt. Jag älskar Strängnäs på sommaren, ska bli skönt att tillbringa större delen av den här och inte i norrland som tidigare år. Det är på tiden.

Som sagt, Bryssel tidigt på lördag. Imorgon ska jag upp för att tvätta kl 7, enda tiden som fanns. Sen blir det packning, städnign och förberedelser för kvällen, blir fotboll i Mariefred för ev utgång senare. Får styra upp färden till flyget först.

Men innan allt ska jag ta en dusch o göra mig klar för jobbet, stänging med Malin ikväll, wey.

image301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback