Luleå hockey

Idag gick det ännu sämre än igår, jag förstår inte riktigt vad som händer. Men, vi var båda två rätt less vid 18 och när vi fick höra att det var hockey på G i stan så var inte inte sena med att kitta ihop o sticka till arenan. Detta var innan vi visste att Luleå ligger sist i elitseriens tabell.. :P

Annars har dagen gått åt till att roa sig med ett sjukt roligt headset som vi fått ut till telefoner. Tänk er en gammal retrolur i hemtelefon style, som du kopplar in i mobilen. Detta innebär alltså att du kan stå med mobilen i fickan, endast en sladd ur fickan o sedan se ut som att du pratar i en hemtelefon. Väldigt roande.


Annars händer inget spännande i Luleå, förutom att jag insett att jag aldrig kommer flytta längre norr ut än Åre. Norrland är läskigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du dom headsetten e gammla, sååååå gamla! Min pappa har en som han haft LÄÄÄÄÄÄNGE! så känn er inte så speciella;) haha

love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback