Passa på att vara full

Jag lämnade en bil jag haft under ledigheten igår på hotellet och passade på att äta middag med mina kollegor. I bilen med le boss får jag frågan "Jaha...var du full igår eller? " när jag sedan svarar nej säger han "Men Malin, du får ju passa på att vara full när du är ledig!"

Planen var sen innan att vi fyra stycken vänner i glad håg skulle bege sig ut för att dricka några glas o sedan stillsamt bege sig hem vid 01,30. Men inget blir ju riktigt som man tänkt sig.

Jag och Sebbe ramlade hem efter fyra i natt. Efter att första baren stängde begav vi oss till det enda måndagsöppna stället som folk påstod. En hårdrocksbar jag aldrig hört talas om. Jag drack cider och hängde med en hiphopare i större kläder än ett militärtält och Sebbe satt o baren och drack rosa cocktails med lillfingret lagom böjt.

Under promenaden hem letade vi efter ett Quality Hotel eftersom att jag tänkte utnyttja mitt bonuskort och ta ut en frinatt. Eftersom att det var svårare att hitta än vi trott slutade det med brownies på 7/11 för att sedan somna på Niklas o Saras soffa.

Sjukkt trevlig kväll, nu väntar Kalmar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh de låter ju heelt galet! :D haha spårat och totalkaos precis som man vill ha det:D Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback