Det går bra nu?

Trots att jag sitter vrålhungrig, utan bankkort, körkort eller andra viktiga saker man har i sin plånbok på mig och endast två kronor kontant i fickan känner jag mig ganska nöjd med tillvaron. Bortsett från att jag ligger -1 mot budget för att jag ska komma upp i en fet bonus för nästa månad. Men det får åtgärdas imorgon.

Saken att jag faktiskt har pengar på mitt konto men inte kommer åt dom är mitt största problem för tillfället. Löser sig ikväll/imorgon visserligen då en kollega får plocka ut pengar till mig som jag för över, men jag gillar inte att vara beroende av andra. Något som fått mig att inse hur mkt jag älskar det här jobbet är dock när jag såg vad min första "riktiga" lön hamnade på. Jag var förvånad förra månaden, men då hade jag sålt skit o det var min första månad. Den här lönen visar vad jag kommer ha kapacitet att få ut framöver också. Det ser ut som jag stannar på Telenor nån månad till tror jag.
Folk underskattar det här jobbet enormt...

Sitter på Arlanda o väntar på mitt flyg ner till Kalmar nu, ska bli grymt. Kanske ska ta o införskaffa mig en plånbok imorgon på Åhléns?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback