Lokalsinne

Är det något jag lärt mig under de här drygt två månaderna på jobbet är det att jag har noll lokalsinne. Har varit i Gbg flera gånger nu och hittar fortfarande inte från hotellet till centralstationen eller från stan till hotellet. Därför är jag idag imponerad att jag utan större svårigheter kom fram till stationen, sedan med hjälp kör ut i förorterna, hittar till Angered och sedan tillbaka till Mölndal..Framsteg? Eller bara lite tur kanske.

Har varit ledig idag också, sov ut och åkte sedan in till stan för att träffa Elin som jag inte träffat på två år. Himla roligt, vi fikade, pratade o hade supertrevligt. Bestämde o planerade utgång för nästa gång jag är i krokarna, när nu det blir. Hälsade på en inte allt för peppad Alle i Angered innnan vi packade bilarna för en snabbvisit på stationen igen o sedan anlända till slutstaionen för dagen; Uddevalla. Skönare känsla än att vara nyduschad, ren o lukta gott i en skön säng får man leta efter. Spec så här tidigt på kvällen med tanke på jobbet.


Blir tv o mys ikväll, måste hitta något att äta också, svälter ihjäl just nu!


Kommentarer
Postat av: My

Nämen se vem man hittatde i blogg djungeln :D.



Hoppas allt är bra med dig sötnöt och lycka till med bloggen hoppas man får se dig nångång. Tycker att vi ska ha en lite reunion vi tjejer från gymnasiet haha



Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback