Lördags liv?

Var en bra dag idag, började visserligen katastrof o tog slut 2 timmar tidigare än väntat men... I slutändan har jag slagit mitt personliga rekord, bevisat att jag kan ligger här väldigt nöjd med tillvaron. Mitt största problem nu är egentligen att orka flytta om telefoner från olika lådor samt packa min egen väska.

Imorgon jobbar jag själv, anländer hem på kvällen o har måndag-tisdag ledigt. Ska bli skönt. Tänkte försöka shoppa lite på måndag, även vara social med favoriterna. Om vi lyckas styra något kanske även festa till det lite på måndag kväll?

Ska bli skönt att komma hem, slappna av.. Sedan ska jag åka längre norrut än jag varit tidigare på tisdag, nämligen Luleå!

Vidare lördagskväll har det inte varit, hade varit gott med ett glas vin, men sömn prioriteras före alkohol just nu...

Lyssnar på Womanizer, Britneys nya..Känns som nått jag kommer börja gilla riktigt mkt...Typ imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback