When love comes to town

Jag har tänkt på hur förhållanden funkar sista tiden, inte för att jag har något eget att utgå från för tillfället, därför studerar jag andras. Mina studier har resulterat i att jag insett att killar ofta kan vara så sviniga som tjejer är, men..tjejer är faktiskt värre.. Har två killar i min närhet som båda gjort slut med sina flickvänner nyligen... Det är nästan exakt samma historia o tjejerna i de här fallen är faktiskt helt befriade från medlidsamhet  vad det verkar.. Eller så har de för stora egon..
Vilket fall, jag tror dte är något vi är rätt bra på, att vara egoistiska..

Nog med deep talk, jag sitter o lyssnar på U2 (nya favoriter) i ett hotellrum på Ibis i Mölndal. Har varit inne i Gbg en sväng o hälsat på killarna. Ska strax lägga mig i min käre kollegas säng o äta chips o kolla på film. Vore synd att få smulor i sin egen..


Imorgon blir det jobb, sen ledig igen. Rätt skönt att vara ledig o inte vara hemma just för att man inte har så mkt annat att göra än att verkligen ta det lugnt.. Men visst hade det varit skönt att komma hem också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback