Dötid

Jag börjar inse att mitt  "missa-tåg-hysteri" går lite till överdrift. Var en bra matchning med tågen idag. Från Snäs till Arlanda. Jag är nojjig över att det ska bli förseningar osv eftersom att jag absolut inte får missa flyget åker jag en timme tidigare hemmifrån. Det innebär nu att jag sitter på Arlanda två timmar i onödan av någon anledning.. vet inte riktigt hur jag tänkte men jag får ta och skärpa mig med det där..

Hade en supertrevlig kväll igår, var väldigt roligt att träffa tjejerna igen, går för lång tid mellan gångerna och det är väl till stor del mitt "fel". Men, därför var det trevligt att ses igår. Även om vi åkte hem ganska tidigt.
Mkt trevlig tillställning iallafall!


Sitter nu på självaste Arlanda och slår ihjäl tid, lyssnar på musik, försöker få folk att roa mig på msn men det går sådär. Planet går om nästan 2 timmar...


Hur fan tänkte jag där??

Förövrigt kördes min handväska tre gånger genom säkerthets kontrollen, men vakten kom sen fram till att det bara var en jäkla massa sladdar som såg skumt ut... Borde kanske rensa min lilla påse med "elektronik tillbehör" lite granna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback