Negativ energi

Det är märkligt hur helt livlösa saker kan förmedla olika typer av energi. Hela dagen idag har varit low. Jag o R blev bortplockade från schemat, sånna här dagar uppskattar jag min chef..

Jag åkte till stranden i ystad efter vi packat ihop, satt i solen vid havet jättelänge, det är verkligen fint där... Funderade över saker o ting, blev riktigt djup... Det är en märklig känsla hur man känner sig sviken, eller bedragen... Samtidigt vill jag inte riktigt inse att allt faktiskt är sant heller, utan försvarar honom fortfarande å något sätt inom mig.. .Vilket också är dumt... Samtidigt som den ständiga ilskan och besvikelsen finns där också... Funderingar över om allt var fake eller vad som var på riktigt....

Jag fick ta hand om två väskor nu, de ska hämta dom senare. Bara jag tittar på väskorna blir jag olustig... Hur kan något, helt utan liv göra en så arg, eller nedstämd?


Nu ska jag gå en promenad med en tjej som också är här at the hotel, niice i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback