dagen efter

Jag klarar verkligen inte av alkohol längre, jag blir så ooootroooligt dålig dagen efter så att det är hemskt. Jag och Helene var i Etuna igår, blev några flaskor rosé, lite drinkar och shots och sen var vi båda i vårt esse. Skakade lite rumpa, jag lyckades dessutom sälja 5 telefoner på 5 minuter (jobbskada...) och dansade sen ännu mera.

Jag kom hem vid halv tre, redan då var jag förstörd. Vaknade sedan upp halv två ( !!!) idag och fick panik. Huvudet kändes som ett litet Bagdad, kroppen vägrade röra sig. Lägenheten såg ut som kaos, tvätt låg ovikt och ihopslängd i två stora påsar och min väska var inte packad. Fine, skön bakis-sysselsättning att lösa allt på drygt en timme innan mitt tåg gick.

Jag satt utslagen på tåget, sju timmars resa innan jag anlände till ett regnigt Ronneby. Väl här har Doni dragit till Kristianstad för att han hade tråkigt ensam här i flera timmar. Så nu sitter jag här istället.

Kollat på lite klänningar på nätet, inte hittat jättemkt.. Ev en helt ok. Morgondagen kommer också bli kaos. Rummet har varit incheckat i 24 timmar och ser ut som att någon bott här en vecka. Vet inte när D kommer imorgon o kan omöjligt packa ut allt i bilen själv. Känns inte som att jag kommer stå startklar för jobb kl 10?

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback