Utrensing och avkoppling

Jag är hemma i helgen fast att jag skulle befunnit mig i Gbg. Legat i feber sen i tisdags, åkte hem igår eftermiddags.
Hela dagen idag har jag sovit, inte gjort något vettigt bortsett från att handla hallonkräm.

Jag fick ett ryck på kvällen och började rensa ut mina garderober. Tog längre tid än jag planerat men blev riktigt bra. Slängde massor av kläder och ska spara en del som mamma kanske vill ha. Mkt mer plats i lådor, skåp och garderober.

Nu sitter jag här o zappar lite mellan mina tre tv kanaler, slösurfar och läser Cosmo. Skön kväll. Tråkigt att jag är sjuk enda helgen på typ ett halvår jag är hemma bara. Men, iom detta kommer jag förhoppninsvis vara ledig helger även framöver. Vilket är positivt.

Nu blir det lite mer hallonkräm. Yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback