En natt på Dippan

Under hela ledigheten här uppe har jag varit otroligt seg, igår lyckades min kära kusin övertala mig att gå ut tillsist ändå, trots bristen på energi duschade jag o vi gick hem till henne för att fixa oss.
Jag vet inte vilket som var mest kaos, en förfest med "efterfestlåtar" och hb från en riktigt dunk, att jag mötte min gamla trumlärare som talade om hur "rolig elev" jag hade varit och typ limmade på mig, att halva byn valt att åka till just dippan denna kväll, att jag vart jag än är stöter på ngn trevlig xpressare eller att jag kom hem från Åre klockan tre. Idag!
Som sagt, kaos men väldigt trevligt dock tror jag att jag håller mig undan förfesterna här uppe framöver :P
Imorgon är det dop för Milo sen ska jag bege mig mot Sälen, ska se över vart mina underställ o liknande är.
Behöver dom där nere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback