Halv 8 hos mig

Med mitt kassa kanalutbud (1,2,4,6) så har jag inte mkt val vad gäller program när jag är hemma.
Halv 8 hos mig gick ikväll, blev inspirerad av all mat och god menyer och kom på att jag inte käkat middag.
Goda delikatesser på tvns motsvarighet på Tingstugatan blev Spagetti och "köttfärsås utan köttfärs".  Det hade mitt kylskåp att erbjuda, ingen gourmet men.. :P
Har dessutom fått 3 (!) st konstiga samtal idag från människor jag inte hört från på evigheter och som jag inte heller haft speciellt bra kontakt med. Har bara svarat på ett men undrar vad de andra egentligen ville?
Well, nu blir det Oskyldigt dömd, tung serie på fantastiska 4an.. :P

Kommentarer
Postat av: skutt

oooh häärliga Tingstu <3 miss you!

2009-12-03 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback