Lugg

Jag är hemma på ledighet, dag 2 av 4. Hade börjat släppa att jag inte fick tjänsten fram tills att Mac igår ansåg att vi behövde ett viktigt möte o fick mig att åka till sthlm min lediga dag för att prata igenom saker. "Malin, du var en millimeter från att få tjänsten, det säger jag inte för att retas". Känns sådär. Men jag vet vart han vill komma med det och vi ska jobba tillsammans för att lösa det.
Innan jag åkte till Sthlm hade jag tid hos frisören, blev en lugg. Voila!
Mötte upp Helene på tåget hem igår, vi hyrde film, köpte pepparkakor, ost, mat och gick hem till mig och t tills vi storknade. Sjukt mysigt och skönt att bara göra ingenting. Kollade på en av Johan Falk filmerna + Supersugen, H hade inte sett den och för mig var det en favorit i repris, PEACE! hahaha
Vi sov länge idag, gick ner till stan för att fika och lämna tillbaka filmerna. På George satt två tjejer, lika gamla som oss med varsit barn på runt ett år. Jag tycker bara sånt är tragiskt.
Ikväll blir ytterligare en lugn kväll. Har massor av sömn att ta igen.
Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback