Mot Skeune!

Nu är jag färdigpackad!
Lägenheten kunde vart i bättre skick men jag har faktiskt inte orkat tagit tag i det och känns bra att ta allt tid till att samla energi (bortförklaring?).
Jag blev så glad över schemat igår och är sjukt laddad för kommande vecka, helgen blir en uppvärmning för sen är det race :)
Såg att en kollega köpt sig en fluffig tomteluva och jag tänker minsann inte vara sämre, alla ska få julklappen!
Nu är det lite peppmusik, sen ska jag påpeka för Mac att han redan förstört min 6 timmars tågresa med att ha stulit mitt headset. Not ok.
Meen, som sagt lite peppmusik först, tänkte gå ner till stationen men packning och minusgrader känns inte som nån höjdare så det blir en taxi om sisådär en timme.
1,2,3 Hiiit it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback