Näringsbrist?

När jag vaknade imorse var det strålande sol och frost ute, för första gången på ledigheten kände jag energi och nästan studsade ut för en timmes promenad längst vattnet. Otroligt skönt.
När jag kom hem la jag mig dock för att lyssna på min ljudbok (nytt litet avslappnings moment) men somnade snabbare än jag han räkna till tre. Vaknade precis och är fortfarande lite "nyvaken".
Jag har verkligen inte gjort någonting de här dagarna men är fortfarande så otroligt trött får mig att tro att jag lider av näringsbrist el något liknande?
Vad som har varit skönt den här ledigheten är att jag haft telefonerna liggandes på en hylla större delen av tiden utan varken signal eller vibration på. Väldigt skönt.
Har tack vare min käre Doni hittat en ny låt som spelas flitigt på Spotify:
Single - Ne-Yo
Riktigt skön, riktig "Neyo låt", lissna!
Sen är Replay - Iyas skön om Spotify ändå är igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback