Thats it

Ett år har passerat, sjukt.
Igår hade jag gjort 18 månader på Xpress, ännu mer galet. 1,5 år i en resväska. Tiden går fort.
Tänkte inte resumera året så mkt, tar för lång tid.'
Ser dock fram emot kvällen i Sälen, Niclas o Daniel kom upp 05,15 imorse, skålade med öl så fort de hoppat ut ur bilen. Haha, Vi tryckte ihop oss alla 4 i vår dubbelsäng eftersom att extrasängen ska komma först ikväll.
Har en otroligt skön morgon på Ski Lodge, vaknade runt 11, lämnade killarna i sängen, Sara hade redan gått upp för frukost. Vi låg i soffan några timmar, killarna vaknade och stack iväg för att äta och handla mat, Sara åkte för att träffa några vänner och jag ligger bara och myser, njuter av känslan att det inte finns några måste och ingen stress.. jag kan ligga här hela eftermiddagen om jag vill..
Ikväll blir det middag på vårt lilla pensionat, dricka o trevligt umgänge för att 22,40 (vi fick boka en taxi för 2 dagar sedan!Sinnes...) bege oss mot Harrys där kvällen kommer tillbringas.
Blir nog ytters trevligt.
Nu ska jag kika lite på Gossip Girl, over and out!
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback