In i mijuren

Jag gillar faktiskt Gotland, så det känns lite bra iallafall, även om jag hellre varit hemma en kväll som denna. Men sanningen är att jag är lite kär i Gotland, o jag Ska banne mig hit i sommar, ute serveringar, fina stränder, skumpa och rosé.

Igår lagade vi mat i vår lilla lägenhet/hotellrum, Bazo gjorde jättegod röra med kräftor osv, Ellen kom förbi och vi satt o chillade och hade jättetrevligt. Ikväll ska Ellen visa oss Visby under lågsäsong, alltså lite av det riktiga Visby, ska bli mkt intressant.

Gotländska är väldigt speciellt men otroligt roligt! Jag och Bazo skrattar hela tiden åt folk och försöker härma Keno-talaren. Honom sprang vi förresten på igår i en trapp när vi gick promenad! Coolt värre ;)


Ikväll ska vi inte hela vägen in i kaklet, vi ska in i mijuren!

So long!



Jennifer, hoppas ni får en superlyckad kväll och du vet att jag är ledsen att jag inte kan vara med! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback