Malmoe

Jag ligger stenad i en säng på vårt nya hotell i Malmö. Känt mig sjuk länge o idag har jag för första gången på 8 månader begärt ledigt/sjukskrivning för hur jag mår..

Meen, dagen har jag inte gjort mkt med, kollat lite resplaner med Linda, handlat frukt o lyckades få en dropin tid för mitt otroligt slitna hår. Ska iväg om en timme o fixa mina naglar också. så jag kommer vara som en ny människa efter att Erica fått sätta händerna i håret med hårfärg också.


Det är otroligt intressant hur allt sitter i huvudet hos Folk när det gället det här jobbet. Det stör mig otorligt mkt att killarna ofta har starkare huvud. Men, man lär sig alltid något nytt.. Både om sig själv och andra.

Jag kanske ska till Sälen om en månad, nice nice nice =) Kan inte vara bättre, o sen ska jag o Linda se till att komma iväg, behöver lite att se fram emot in the vardag.


Kommentarer
Postat av: IDA

närnärnär ska du till SÄLEN??????PUSS

Postat av: Emelie

såg xpress idag i staffanstorp.. tyvärr var det inte du :(

2009-02-25 @ 21:39:13
URL: http://starslacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback