Ordning och reda

Nya året inlett med mkt positiv inställning, känsla och en jäkla massa ordning och reda.
Nyårsaftonen firades tillsammans med trevliga telenor-människor, först middag och sedan vidare utgång med bord och helrör på en schysst bar. Blev hyfsad tidig hemgång, med en rejäl utskällning senare men, som helhet kan kvällen beskrivas som trevlig.

Idag har vi jobbat hela dagen, börjar kännas bra. Riktigt bra, om än siffrorna fortfarande låga men, man får arbeta sig uppåt.
Jag börjar ta mig själv för ett kontrollfreak. Allt som inte stämmer i system, kommunikation och lagerhantering gör mig galen. Jag vet inte om detta är en fördel eller om man borde släppa det och se lite lättare på saker..


På söndag kör jag norrut mot Stockholm igen, ska bli ganska skönt. Länge sen sthlm sist. Träffa delar av GL är det tänkt, bege sig hem till lägenheten en natt iallafall och försöka umgås så mkt det går. Sweet.


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Fin blogg du har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback