Summering

Har varit lite dålig uppddatering av mig på sista tiden, det enda jag kan skylla på är väl att jag varit trött egentligen..?

Vilket fall, förra helgen var himlans trevlig, jag var ledig, i Strängnäs och det blev ett jäkla spektakel. Dubbel utgång, trevliga människor och totalt spårat, precis som vi ville! :)





Blev en lite oplanerad trip till Sundsvall i början av veckan, sjukt roligt med massor av snö o blankis under. Allt slutade med att Findikis en dag fick hoppa ut ur bilen o putta loss oss för att jag överskattat bilens förmåga och underskattat isen under oss. Roligt var det iallafall och jag skrattar fortfarande åt Findus i sina små skor och sms-vantar försöka flytta vår stora V70 med hela sin tyngd :P 

Ytterligare en rastlös kväll på Hägersten, förstår inte vcad det är med mig och det här hotellet, alltid jättetrött när jag kommer hit men kan aldrig sova... Men men, klockan är mkt nu så det är väl lika bra.. Nighty night



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och vem är de vi liknar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback