Brittan

Jag och Mr Holstmeister har pratat mkt spontant de senaste dagarna, i förrgår ledde det till att jag slapp åka till Örebro o fick stanna i Malmö, idag ledde detta till att jag är något fattigare och nu ägare till två biljetter till Britney Spears på tisdag, måndag var tyvärr slutsålt...

 

Så nu ska jag och norrlänningen gå på Brittan på tisdag, vilken jävla trio, men det blir tungt. haha. Jag var biljettbokare så Holsten fick uppdraget som musikansvarig. Jag ska kika igenom vilka som är de bästa låtarna och skicka min bestlling inom en timme.


Jobbet idag gick bajs, men, min naglar är fina iallafall. Kvällen blir nog rätt lugn, väntar på att landskrona-folket ska komma hem från deras töntiga stadsfest.... :P


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback