Fuck

Jag är lite bitter just nu faktiskt, jag har under de senaste halvåret inte bett om ledigt ofta, varje gång jag gjort det har jag av olika anledningar varit tvungen att jobba ändå. För en vecka sen, precis i rätt tid för chefens planering (inte för tidigt, inte för sent) så sa jag att jag ville vara ledig nästa helg eftersom att det är Storsjöyran i Ösd då..


Schemat kom ikvll, jag har inte fått något bekräftat, varken ja eller nej, men tänkte att eftersom att vi ändå är skapligt med folk nu så är det inga problem. Jag är dock ledig nästa vecka. måndag till tors! Vilket är mina "ordinarie dagar". Börjar jobba fredag, i Göteborg... Vilket innebär att jag för första året missar Yran....Vilket suger rätt hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback