Ingen sovmorgon här inte

Igår efter att jag skickat alla sms, sammanställt statistik o siffror la jag mig direkt. Blev ändå ganska sent men planen var att gå upp typ den här tiden och sen börja kolla om någon öppnat annars börja ringa lite samtal.

Istället bir jag väckt av den andre som också är ledig, han rinde en gång., jag svarade inte, så han ringer två gånger (gör vi så mot vår chef svarar han alltid oavsett om klockan är 4 på natten, man får alltså göra så endast när det är viktigt på Riktigt). Jag svarar och den här lille pratglade människan har egentligen ingenting vettigt att säga. Eller han sa massor, men egentligen ingenting jag kunde påverka något av. Och nu sitter jag här....

Ska göra en hårinpackning, äta frukost och sen bege mig mot sthlm. Middag med Sarch ikväll. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback