Jobb på ledigheten

Jag är just nu ledig, har precis tittat klart på PS I love you och sitter nu med datorn i knät o slötittar på Beck.
Iom att vår chef åkt på semester är jag mini-TL för en del av teamet, vilket innebär att trots att jag är ledig 4 dagar den här veckan kommer jag göra massa annat ändå. Jobbrelaterat. Känns rätt bra ändå faktiskt, roligt med nya utmaningar.

Idag har jag hängt med Hellen hela dagen, Jenn var med en stund också. Himla trevligt, lunch i Stälje, en liten tripp till Täby för att sedan fika och konstatera att utbudet av shopping är precis som vanligt. Värdelöst.

Imorgon ska jag åka till Sthlm för att träffa Sarch, lite middag osv, ska förbi kontoret först för att hämta en ny telefon, min touchfunktion på jobbluren har lagt ner och det underlättar om huvudfunktions knapparna funkar på en touchtelefon.
Så först office, sen dinner. I like.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback