Josefinas

Igår gjorde jag först lite ärenden på stan, fick min telefon lagad, åkte förbi kontoret etc innan jag slutligen mötte upp Sara för att bege oss mot Djurgården och Josefinas.

Vi hade supertur med vädret, grådassigt hela dagen men sprack upp o blev jättemysigt o fint på kvällen. I like. Vi satt o pratade i flera timmar, delade på två flaskor rosé och hade det väldigt trevligt. Jag lyckades flirta till mig ett rum på hotellet (mina egna frinätter är slut) så jag kunde stanna i staden också. '

Nu har jag precis kommit hem och ätit en brakfrukost. Jättegott och jättemätt är jag. Sitter och jobbar lite med datorn, planerar, kollar statisik etc. Ringer hela tiden, insåg precis att mitt headset jag köpte för 500:- har pajjat. Jajjemen. Ibland är jag så otroligt klantig så jag kan inte ens sätta ord på det... :P





Back to work, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback