Over again

Gårdagen tillbringades med Jenn på uteserveringar och avslutningsvis en brygga i Snäs med en flaska rosé och flera timmars snack om allt och inget. Otroligt skönt..

Väl hemma började jag förbereda smått för mitt uppdrag inom de kommande veckorna, mind maps och lite planering. Ska bli jätteroligt! Jag vaknade nu för en timme sen, några timmar har jag nu på mig för att packa, städa och förbereda mig för att åka igen. Jag ska tillbringa de 11 kommande nätterna i Jönköping. 7 dagar i rad ska vi stå på en orienteringsmässa i skogen en timme från Jkpg. Låter helt värdelöst med med tanke på upplägget och antalet säljare de skickat dit blir det nog bra.


Så nu.. jag har inte hunnit tvätta (eller snarare struntat i det) så det blir totalswitch av kläder i resväskan. Ut med gammalt in med nytt. Jajjemen, sen kör vi, 11 dagar till. Over and over again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback