Linköping

Long time, no see. Återhämtat mig från Grekland, färgen har börjat flagna lagomt så att jag ser ut som ett psoreesisoffer (hur fan nu det stavas?) och jag har börjat jobba igen!

I torsdags var jag på en väldigt viktig intervju+presentation inför Xpress säljchefer och rekryteringsansvariga. Blev grillad av frågor och kom ut hur rummet med skakandes händer utan att jag ens märkte det själv. Var otrolig hård konkurrens och vi skulle få reda på idag vad resultatet blev. Jag KOM MED! :D

Blev så glad när Johan ringde att jag fick hålla mig från att skrika högt. Så jävla gött!

Så nu ska jag sova för att vara lite pigg i veckan. Naaajs!

Kommentarer
Postat av: Ida

KOM MED VART? :D

Postat av: Jenn the vän

RING MIG (inte sent dock, då sover jag) och GRATTIS DIN GAMLE FAN!

2009-06-09 @ 21:20:05
Postat av: Anonym

Kom med på vad då? Är det karriärskvinnan som kommer fram?

2009-06-10 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback