Öyland

Jag mår så himla bra just nu!

Jag har efter två veckor i de norrländska skogarna kommit till Kalmar, Xpress bästa hotell, och jobbar på Öland. Netto i Borgholm låter inte jätteroligt meen... stället är tungt!

Jag gillar Öland, går för det mesta bra när jag är här, sköna människor och det är lättsamt.

Dessutom är dte vår här nere, ingen snö, solen skiner, det är varmt och man kan använda solgalsögon. Att jag också får träffa mina favoriter i helgen gör saken ännu bättre, det var länge sen och hela kalaset kommer bli hur trevligt som helst!



Imorgon är jag dessutom ledig av ett litet misstag from le Mac. Hoppas på bra väder, isåfall ska jag shoppa lite, gå en låång promenad och framförallt ta en låång sovmorgon. Nice.


Nu väntar den otroligt sköna sängen, nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback