Countdown

Nu börjar resan närma sig! Jag fick nämligen ledigt, inte bara en vecka utan TVÅ och Mac löste även att Pripps fick ledigt så om om exakt 48 timmar befinner vi oss på Zakynthos i Grekland! Underbart värre!

Har tillbringat första delen av min ledighet i en soffa i norrland, jag var helt slut och låg verkligen med Lilleman på bröstet 80% av tiden jag befann mig där uppe, men de behövdes. Åkte bil ner igår, gick undan, stannade förbi hos Jenn en sväng för att hälsa på, vi åt pannkakor och pratade strunt innan jag åkte vidare hem.

Idag har jag städat min otroligt klaustrofobiska lägenhet och ändå tar det förbaskat lång tid! Jag förstår inte hur det går ihop??

Nu är det rent här iallafall, solen skiner in genom fönstret och tillvaron känns lite bättre. Börjat plocka fram lite sommarkläder smått, men har inte mkt, o hittar inte hälften av vad jag söker. Får bli akutshopping efter bla ett par jeansshorts på måndag. Sen bär det av till Arlanda på natten mellan mån o tisdag. Underbart!


Nu ska jag rulla vidare, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback