Dålig inställning

Min inställning brukar för det mesta vara ganska bra, pliktrogen i jobbet osv. Idag känns det som jag skiter i allt. Står ensam på böteslocation= jag kan inte gå på toa, äta, får inte åka lite tidigare etc etc utan att få 5000:- i böter. Jag står o tjurar vid montern, plockade upp min dator det första jag gjorde inprincip och börjar lata mig.

Mac ringde, fick mig på ännu sämre humör. Han ligger väl lite under pressat läge, jag vill bara vara ledig, men får inte pga hans pressade läge och blir sur över det=Negativ spiral...



För första gången på länge känner jag att jag skiter i vilket, förut har jag velat, slitit o kört, ävneo m jag är energilös. Nu saknar jag både energi och motivation...Det skrämmer mig lite. Att jag dessutom inte får chansen att få tillbaka den genom ledighet låter för mig bara idiotiskt.


Om jag inte behövde pengarna hade jag skitit i allt och åkt nu... men.. nu blir det att snällt vänta... Fuck it..

Kommentarer
Postat av: hellen

Det som behövs är en vin och ostkväll med brudarna!!

2009-05-11 @ 14:26:22
Postat av: Jen

De tycker jag med!! mys mys mys!

2009-05-13 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback