Opa?

Hoppsan vad länge sen jag uppdaterade här. Full rulle hela tiden och en bråkande telefon som det inte går att uppdatera från är väl en anledning skulle jag tippa.

Börjar bli sommar i Sverige, märks på humöret, solen men framförallt turnén. Stod på STCC premiären i helgen i strålande sol, bilarna bakom som dunkade musik och allmän skön stämning. Det är därför jag blivit kvar så länge, det är det här man väntar på.

I övrigt ligger det mesta lågt, lite deppig för att jag ska åka till norrland nästa vecka med jobbet, Stockholm och Norrland är mina absoluta "hatlocations" och jag får båda två samma vecka... men vad gör man..


Står just nu i Uddevalla med Doni, han snackar Las Vegas 24/7 och det förstår jag. Gud vad avundsjuk jag är. Imorgon ska vi till Liseberg med ett gäng iallafall, bli kanoon så länge det inte regnar. S å det hoppas vi att det inte gör! ;)

Nu ska jag kanske försöka göra någon nytta här. Har fått två GS på mobila bredband på två dagar som inte gått igenom för att de är norskar. Mindre roligt...


Kaffe o macka till frukost... Sen...Kör vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback