Lallande

Jag däckade med tvn på igår, datorn i knät och somnade till och med ifrån Gossip Girl.
Sov många timmar iallafall, skönt. Idag när jag vaknade fortsatte plocket i lägenheten, städning, disk o samtidigt fix med att få över bilder och musik från min mini-pc till den nya macen. Gick faktiskt bra som det verkar och nu är jag helkittad med den nya datorn så min lilla rosa stannar hemma om inte Z ska köpa den.
Tar en lugn kväll, håller på och funderar lite över ett cv, funderar på framtiden och vad som händer. Inte alltid lätt men det kanske börjar bli dags att ta tag i saker också?
Men, allt för mkt händer inte på Tingstugatan just nu, spotify är kung, min aux-sladd som gör att jag kan lyssna på allt via stereon också. Handlade igår så jag strosar runt o småäter hela tiden. Tar det sjukt lungt helt enkelt.
Ska börja packa om väskan om en stund, imorgon bär det av mot kontoret för utbildning sen mot okänd plats i Sverige när folket på kontoret bestämmer sig för vart de ska skicka oss imorgonbitti.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback