Lord...

Japp, igår på tåget från Kristianstad till Kalmar satt jag med datorn i knät och hade ångest när jag skickade in min ansökan. Hade kunnat skriva om den 500 gånger till. Men, "Send" och så var det borta..."Vad händer nu då? Kommer de ringa? De andra har fått intervjuer redan, men.. sista dagen är idag?"'
Nu, samma tid fast 24 timmar senare. Samma tåg fast åt andra hållet, tillbaka till Kstad från Kalmar och en natt med deras underbara täcken. Jag fick en tid för intervjun. Fredag morgon 09:00 it is. Får se hur det går. Kommer vara ruskigt nervös när jag går in vet jag iallafall...
Kvällen blir lugn, kommer till Kristianstad vid 22,30. Planerar att ta med mig ngt ätbart till rummet, tvätta håret och titta på ett eller två avsnitt av Gossip Girl innan det blir dags att sova. Kanske till o med är så nördig att jag checkar senaste avsnittet av Ullared bara för att avundas 3 och alla torskar de har hela dagarna. Det programmet är verkligen så patetiskt att det blir roligt..Typ som SHWF...
Imorgon o på ons ska jag hänga med Issa, aspirant igen, kommer bli tungt. Fullspäckad vecka i stort. We like.
Om det inte blir schema ändringar (vilket vi hoppas på) så kommer resan för mig denna vecka sön-sön se ut som följande:
Kristianstad-Kalmar-Kristianstad(med dagsturer till Lund och Halmstad)- Uddevalla- Stockholm-Uddevalla-Stockholm.
Det är fler delstopp än vad veckan har dagar!
Såå, laddad för veckan. På söndag blir det sthlm igen, SA på måndag. Kommer bi gaaaalet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback