Music talking to you

Här ligger jag nu, nedbäddad under två täcken med flera lager kläder dessutom. Gick från hotellet mot tunnelbanan strax efter 8 imorse. Anlände till kontoret runt 8,45. Inte min piggaste dag, försökte boosta mig själv med 2 ipren o 3 koppar kaffe han slinka ner innan intervjun.
Det behövdes. Lord.
Dock han jag inte bli nervös, vet inte om det är positivt eller negativt. Men, jag svarade så gott jag kunde o jaa.. det visar sig hur det gick i slutet av nästa vecka. Tog längre tid än jag trodde det här.
Jag satt på kontoret en stund, inväntade Mac o snackade ang helgen samtidigt som han fixade massa ny tung musik + några skitsmarta program till min lilla dator. Såå, nu sitter jag och lyssnar på "The Annual 2010 (German Edition)" och har även fått ner lite Jay Z, Ne-Yo (blir kanske doni glad i helgen?) och annat blandat. Tungt!
Fick den här dagen till att kurrera mig o bli frisk. Skönt. Därav ligger jag nu igen på hotellet. Mackor, lite choklad och ny inköpt Ipren. Borde räcka? O massa vatten?
Ska snart börja plöja lite Gossip Girl, först ner till repan en sväng.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback