Nervositet

Jag har under dagen bestämt mig för att gå in till 500% på något jag var likgiltig till tidigare.
Det känns rätt helt enkelt, jag struntar i vad jag känt tidigare och jag struntar i vad folk tycker o tänker. Det värsta som kan hända är att jag fortsätter som i dagsläget ett tag till.
From att jag verkligen bestämde mig har jag gått runt med en nervös känsla i kroppen hela kvällen. Det började när vi lyfte planet från Sthlm mot Malmö. En liten nästan illamående känsla av en klump i magen, jag brukar få det när jag vill något otroligt mkt och är rädd att mista det. Ca en vecka framåt kommer vara ren tortyr. Jag vill verkligen det här och jag hade gjort det jävligt bra.
Jag tänker vilket fall ge mig in i den är fighten, många vill komma åt få platser, jag ser det ändå som att jag har en stor möjlighet. Imorgon ska jag skriva ett långt dokument och sälja in mig själv.
Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Hellen

Go molli go!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback