Nördssén

Min morgon har varit förvirrad, försov mig och höll på att missa tåget från malmö, får min plats och ser i ögonvrån hur någon vinkar och låter konstigt. "Jävla mongo, jag vill inte prata med någon just nu" var min tanke, o fortsatte blunda lite, tills att personen ifråga säger "Hej Malin". Lilla Frillan satt rakt över gången o har där suttit från att jag stressat på men jag såg honom inte över huvudtaget.
Haft en skön helg i Malmö, ruskigt hård utgång i lördags som ledde till en mindre trevlig dag igår, men, vi hade kul.
Jag börjar komma otroligt bra överens med min nya dator, älskar den faktiskt hur mkt som helst. Helt fantastiskt är att jag nu sitter på Södertälje Syd, äter frukost (Lunch?) och utan en endaste sladd använder min Iphone som modem. Jag kan alltså sitta o snacka i telefonen och använda datorn till internet samtidigt. Sjukt smart.
Jag vet, lite nördigt men thats how i like it :)
Hemma tom onsdag morgon, sen ska jag på utbildning under onsdagen o så får vi se vart jag hamnar i helgen, är inlagd att jobba men vet inte var ännu... Lite kaos.
Nu går snart mitt tåg, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback