Svin?

Jag har åkt på en sån sjuk förkylning så att det är galet.
Började igår, va seg på jobbet och gjorde en katastrofdag. Fick en utskällning, däckade o kunde knappt sova på natten. Upp imorse, visste vad som gällde, fuck feber, täppt näsa och svullen hals.
4x ipren, 4x kaffe, 4x energidryck
Det var receptet som höll fram till typ 16.30. Men, jag fick iväg en rackare och det är jag stolt över med tanke på tillståndet.
Sen att någon ens köpte den stackars telefonen av mig är ett mysterium i sig med tanke på att jag ser ut som en panda i ansiktet. Vit men svart runt ögonen..
Weell, nog om det. Det stora fokuset den senaste tiden har handlat om vad som kommer hända framöver. Har intervju nr 2 imorgon bitti. 09:00. Hur jag ska kunna se ut som en levande människa och dessutom svara engagerat på frågorna har jag ingen aning om. Men det löser sig nog. Hatar att känna att man inte är på topp själv.
Tar dessutom en timme. Gaah...
Såå.. sova, hoppas på en bättre morgondag och att jg inte har fått svin.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback