Uppstyrning

Mkt som händer nu, förhoppingsvis blir det ännu mera framöver. Därför beställde jag för två veckor sedan en kalender för att göra det snyggare och lättare. Kör planering i telefonen som synkas med datorn, har min skrivbok för idéer och "To do list" men jag kände att jag vill ha full koll helt och hållet och därav ligger det (förhoppningsvis, iaf enl deras orderbekräftelse) en sån här liten rackare och väntar på mig i Strängnäs. Ska förbi lägenheten på tors kväll och hämta upp den och lite annat är min tanke.
Nice huh?


Så nu har jag ingenting att skylla på om jag inte har någon koll..Uppstyrning here i come!
Har varit med Issa hela dagen, Lund och Halmstad, nu tillbaka i Kristianstad. Ska till Halmstad, Falkenberg imorgon o sen åka till Gbg på kvällen. Som sagt, mkt händer!
Sitter o "jobbar" lite vid datorn, frågeställningar osv. I wanna do this.

Dont tell me sky is the limit when there is footprints on the moon


Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback