Im movin on

Har haft en trevlig ledighet i Sthlm, första nätterna i den nya lägenheten är även dom avklarade och jag kommer trivas. Även om man kommer få lära sig acceptera SL. De är inte lika kassa som SJ iallafall.. ;)
I måndags var jag på ett möte/intervju för det nya projektet som ska startas på Telenor. Blir det lyckat kommer det bli en helt ny egen säljkanal. Jag har bestämt mig för att köra. Känns väldigt bra även om det kommer vara svårt att lämna Xpress, men det måste man göra nångång det också.
Är i skrivande stund på väg till Växjö för att hämta en bil och sedan åka tillbaka till Stockholm (sjukt ovärt) för att plocka upp tält och en vinterjacka sedan bege mig vidare till Sala. Tack vare SJ och deras obligatoriska förseningar är jag nog inte framme i Sala förrän vid 2 i natt. Mindre trevligt.
Dock känns det nya jobbet otroligt roligt, vi kommer vara ett tight skönt gäng på, till en början, 2 pers + chefen, såsmåningom ska det även in en 3e.
Projektet är test tom juni, o vi 2 som kommer starta har snackat ihop oss om att rocka sönder stället o ta företaget med häpnad ;)
Kommer bli kanon.
Dock känns det sorgligt att det innebär att jag gör min sista period på xpress from imorgon. 20 månader i en resväska has come to an end?
haha, first stop, vasaloppet, malmö sen back to sthlm för att stanna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback