Sandviken

Händer mkt nu, har hyrt ut min lägenhet, kanonskönt! Har dessutom flyttat in i min nya och kommer ha den helt för mig själv from mån om två veckor. Så jäkla nice!
Så from nu bor jag i Sollentuna utanför Stockholm, en etta på typ 45kvm skulle jag tippa på, klinker i hall o kök, nytt as fresh badrum med golvvärme och megamunstycke på duschen, tung fet tv, schysst inredning. Jag kommer stromtrivas!
Har börjat jobba igen, kommit igång ordentligt, känns skönt, gjorde en sjukt bra dag igår, men tappade 6 sälj idag på avslag så jag är riktigt bitter nu. Känns skönt att vara missnöjd med 3 ist för nöjd som jag hade varit för ngn vecka sedan. Så det är något bra på gång tror jag.
Är i Sandviken och Sundsvall tills på söndag, då jag går på ledighet, snackat med tjejerna om att styra ngt i veckan, ska bli mysigt :) Sen ska jag njuta av att inte tillbringa ledig tid fast i snäs. Tungt.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback