Bye bye Jämtland

Idag fick jag finally min resa, tar man sig en gång upp hit tar man sig inte ner igen. Men nu har jag tack vare ngt mini-flygbolag som inte existerar om några månader (skulle jag tippa på) fått en resa till Bromma imorgon och åker därefter bil söderut.
Har varit på kalas hos Ella idag, lillstumpan har blivit stor, hela 6 år gammal, tiden hår fort!
Fullt ös, stannade hos Madde en stund efter att alla gått hem o pratade lite skit, skönt att hinna umgås lite när barnen lagt sig och de mesta är lugnt.
Dock har jag inte packat ännu, får bli imorgonbitti. Sitter just nu med världens skavsår efter att testat mina nya stövlar för första gången, hittade ett ynka skavsårsplåster som jag satte på direkt. Idiotiskt eftersom att det inte är compeed och inte går att duscha med.. Får se hur det löser sig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback