Dags att återgå till människa

Jag har inte öppnat dörren till min lägenhet på 3 dagar, lite skärmmande. Jag har bokstavligen bara låst in mig, slösurfat och läst en jäkla massa. Hur skönt som helst. Nu tänkte jag bege mig ut i världen igen! haha
Ska ta mig en promenad tänkte jag, kan vara hälsosamt med lite friskluft har jag hört.
Först ska jag bara diska upp och dra en sväng med dammsugaren så kan det vara vädrat här när jag kommer tillbaka.
Gjorde ett "Kan du låttexten-quiz" på Expressens hemsida (Helloo slösurfning! ;) ) och fick massa tips om något äldre låtar som jag inte lyssnat på under väldigt lång tid, nu ligger dom i min spotify lista :)
Så, i med auxsladden, pumpa lite music, städa snabbt och sen ut i luften!
Ikväll blir det vin om Helene lyckas ta sig hit med boxen, mucho bien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback