...

Jag har tillbringat de senaste 5 dagarna i Mörsil, kom upp i fredags kväll, SAS hade slarvat bort min väska, jag har inte gjort så mkt. Blivit kräsen ch varit trött så jag har inte ens åkt skidor...
Igår åkte vi en sväng till Östersund, fyndade massor och är sjukt nöjd, även om jag inte ska shoppa överhuvudtaget just nu. Meen, vad gör man inte om man hittar sjuka reor ;)
Imorgon  fyller lilla Ella 6 år, helt sjukt vad tiden går fort och hur stora hon o Viggo blivit. Vi ska på kalas där, hela deras lägenhet är pyntad med dödskalle-girlanger, ballonger osv. Jag skulle egentligen stannat till sön här uppe men jag fick ett trevligt samtal om Salesmeeting i veckan från Mac. Ska va i Malmö/Halmstad (?) på lör kväll, men har man en gång tagit sig så här långt norr ut tar man sig knappt tillbaka. Så jag får börja min resa kl 12 på fredag, för att flyga ner. Åka bil därefter med chefen söder ut för att SJ o SAS inte matchar ngt alls.
Så en ledig dag på lördag i söder blir rätt skönt, har fått min dos av Jämtland nu.
Ska styra upp mig själv och min packning så att jag slipper hetsen senare.. Tvätta, tvätta tvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback