förvirrad

Jag åkte väl hem för att fundera lite, sen i förrgår har jag väl bara gått ännu längre in i min egna lilla bubbla. Stött problemen ännu längre från mig för att lulla runt bland nybakade kakor och böcker.
Vaknat upp lite nu ikväll, som alltid skrapas skivan och man återgår till verkligenheten.
Jag har nog aldrig varit i en liknande situation där jag har så lite kontroll av så stor del av mitt eget liv. Har aldrig tidigare varit i en liknande situation och vet därför inte hur jag ska hantera den. Vad jag dessutom ska göra av den känns också som ett enda stort frågetecken. Va kvar och jobba för ny tjänst? Barcelona? Ta en butikstjänst på random säljföretag för att bara få lite rutin och vardag?
Jag har verkligen ingen aning, känns som att jag faller fritt och försöker hitta fäste men utan resultat. Att detta känns större än tidigare och inget som kommer lösa sig till 100% på några dagar är också något som skrämmer mig. Gah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback